Ledenvoordeel

Als lid van Seniorenvereniging Hoogeloon krijgt u korting bij diverse lokale winkeliers (Durlinger Schoenen in Bladel, Tuincentrum Coppelmans in Veldhoven, van Bommel opticiens in Hapert, Van den Borne opticiens in Hapert en Bladel).

Als lid van Seniorenvereniging Hoogeloon bent u ook automatisch lid van KBO-Brabant. Ook dat heeft zo zijn voordelen:

• KBO-Brabant telt zo’n 130.000 leden en is daarmee een grote belangenbehartiger van senioren in Brabant. Bijvoorbeeld op het gebied van WMO-ondersteuning.
  • Voor vraagstukken op het gebied van zingeving kunt u bij KBO-Brabant terecht.
  • In het ledenblad ONS, dat u elke maand ontvangt, is naast veel informatie ook ruimte om op zoek te gaan naar een reis-, hulp-, stap- of levensmaatje. Of kijk eens op de site van KBO-Brabant, ook hier kunt u een oproep plaatsen of reageren op een ander.
  • Deskundig advies over bijvoorbeeld erfkwesties en testament, problemen met buren, AOW, pensioen of verzekeringskwesties door de juridische helpdesk
  • Financieel voordeel via Ons ledenvoordeel, Ons energievoordeel, bij de zorgverzekering, schadeverzekering en bij de rijbewijskeuring.